آرنیکا نفس مامان وبابا
پنج شنبه 23 / 6 / 1391برچسب:, :: 12:21 AM :: نويسنده : مامانی

سلام دخمل قشنگم,دیروز با مامان جون اینا و خاله ها و دخترخاله هام رفتیم کت واسه شنا (کنار رودخونه) خیلی خوش گذشت.اولین بار بود که تو باهامون بودی یعنی از وقتی که به دنیا اومدی فرصت نشده بود بریم تا دیروز که رفتیم.

عسل مامان تو از اونجا خیلی خوشت اومده بود و همش انگشتتو میکشیدی طرف رودخونه و هی میگفتی آبه آبه ,بابا محسنم تو رو برد اونجا و پاهاتو گذاشت تو آب کلی ذوق کرده بودی و همش میخواستی 4 دستو پا بری جلوتر تو آب و بازی کنی اما خیلی خطرناک بود و من میترسیدم حتی تو آب بغلت کنم ولی کلی بازی کردی کنار رودخونه و حسابی هم خودتو خیس کردی معلوم بود خیلی بهت خوش میگذره چون حتی هوس میمی خوردن هم نکردی و گذاشتی مامان هم شنا کنه و از بیرون رفتنش لذت ببره قربون دخمل نازم بشم الهی.

اینم چندتا از عکسات شیطون بلای مامان

 

دخمل مامان ببین از حالا چقد طرفدار داری نفسم ,یوسف و ببین پسر خاله عصمت چجوری داره بوست میکنه فدات بشم

 



شنبه 14 / 6 / 1391برچسب:, :: 9:53 PM :: نويسنده : مامانی

کوچولوی ناز مامان دیشب که خونه ی عمه جون بودیم  و ما همه سرگرم شام خوردن بودیم که دیدیم یهو دستت و گذاشتی رو زمین و بلند شدی و خودت تاتی تاتی اومدی سمت من و بابایی ,خودت که از خوشحالی همش میخندیدی و ما هم همه ذوق کرده بودیم و برات کلی دست زدیم و تشویقت کردیم تو هم هی مینشستی و دوباره پا میشدی تاتی میکردی.

امروزم دوباره این کارو تکرار کردی ولی وقتی عجله داری که به یه چیزی برسی بازم تند تند چهار دست و پا میری از دست تو نفس مامان ,کی بشه که دیگه کامل راه بری آخه خیلی با نمک میشی ,گل قشنگم هر چی که تلاش میکنم تا از راه رفتنت عکس بگیرم نمیشه ولی سعی میکنم زودی یه عکس خوشگل ازت بندازم و بزارم تو وبلاگت.



دو شنبه 11 / 6 / 1391برچسب:, :: 8:44 PM :: نويسنده : مامانی

-این روزا خیلی شیطون شدی عسلم,همش به دست و پای مامان میپیچی یا میری رو مبل بعدشم میری رو اپن آشپزخونه میشینی,کلیم ذوق میکنی و میخندی فدای خنده هات بشم نفسم.

-دیروز بعد از 10 روز بالاخره مامان جون اینا از مسافرت اومدن و ما از تنهایی در اومدیم ,وقتی دیدیشون یه هو پریدی تو بغلشون و از بغل مامان جون میرفتی بغل بابا جون و بعدشم دایی خلاصه اینکه خیلی ذوق کرده بودی و خوشحال شدی نفس مامان


-یه خبر خوشحال کننده ی دیگه اینکه امروز وقتی میخندیدی یه هو چشمم خورد به 4 تا مروارید خوشگل که تازه دراوردی دردت به جونم نفسم ,4 تا با هممممممممممم خیلی خوشحالم خدا جونم شکرت

 

 



درباره وبلاگ


فرشته کوچولوی ما روز 22 تیرماه سال 90 به دنیا اومد و با اومدنش دنیامونو عوض کرد.خداجونم ممنونیم ازت.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرنیکا نفس مامان وبابا و آدرس arnika90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 45712
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1